קייטרינג לחתונה בטבע

חוויה מושלמת

לפרטים נוספים ופגישת היכרות - התקשרו עכשיו 054-631-1777 או מלאו פרטים ונחזור אליכם

קייטרינג לחתונה בטבע

זוגות רבים מדמיינים את היום בחשוב בחייהם קורה תחת כיפת השמיים. החתונות בטבע מאופיינות באווירה בלתי-פורמאלית ונינוחה, אך מחייבות תכנון מקדים רב בשביל להבטיח את הצלחת האירוע. 

אנו ב-Meat n' Sweets גמישים וקשובים לכל לקוח ויודעים להתאים את לו"ז האירוע, צורת ההגשה ומבנה התפריט בהתאם לקונספט הרצוי.

התפריט שלנו הוא מודולרי וניתן להוסיף או להסיר כל חלק שתרצו משלב קבלת הפנים ועד לאפטר-פארטי. 

הפקה ותפעול קייטרינג לחתונה זה המומחיות שלנו, בין אם על חוף הים, ביער במשק במושב או בכל מקום אחר.

יש לנו ניסיון עשיר בהפקה, ארגון ותפעול אירועים בשטח ונוכל להציע לכם מבחר ספקים ומקומות מיוחדים אשר יעזרו לכם

להגשים את אירוע חלומותיכם.

אירוע פרטי אסאדו

קייטרינג לחתונה בטבע

לכל מקום שבו תבחרו לערוך את החתונה שלכם, אנחנו מגיעים עם הצוות המקצועי שלנו ועם הגריל שעליו יונחו נתחי אנטריקוט, אסאדו, פרגיות ושאר בשרים שיהפכו את האירוע שלכם לחגיגה קולינרית בניחוח דרום-אמריקאי. אנחנו מביאים איתנו אל האירוע את בשורת ה-Rodizio, שיטת בישול בריזלאית שבמסגרתה צולים על הגריל בשרים איכותיים ומגישים אותם ישירות מהגריל אל האורח, כך שהוא מקבל למעשה את הבשר הטרי, הטעים והמוקפד ביותר.

שיטה זו מתאימה במיוחד כאשר אנו מבצעים קייטרינג לאירועים בשטח וחוסכת לכם ולאורחים שלכם את ההתמודדות עם הגשת אוכל בטבע. אנחנו מגיעים עד האורח עם מגשי העץ המעוצבים שלנו, שעליהם מחכים נתחי הבשר שזה עתה הורדו מהגריל. כל מה שנשאר הוא ללקק את האצבעות. 

קייטרינג לחתונה בשטח

לא צריך להציב ערימת עצים ולהכין קומזיץ מאולתר כדי להנות מאירוע בטבע, אנחנו ב- במיט אנד סוויט מציגים קייטרינג לחתונה בשטח שלא מתפשר לרגע על שום ביס. כחברת קייטרינג שמאחוריה לא מעט אירועים, באולמות, בגני אירועים וגם בחיק הטבע בשילוב קייטרינג לאירועים בשטח, אנחנו מביאים איתנו מיומנות, ניסיון ורצון לגרום לכל אורח הנאה, בזכות מגוון מנות הבשר העסיסיות שלנו.

קייטרינג לחתונה בשטח

ארגון תפעול והפקת אירועי קייטרינג אסאדו בשטח - זו המומחיות שלנו!

בכל אירוע, בין אם מדובר בחתונה בשטח או בגן אירועים, אי אפשר בלי משהו מתוק בסוף הארוחה. התפריט שלנו בנוי ממנות הבשרים, מסלטים טריים ומבושלים שמשתלבים נהדר לצד הבשר ומלחמים משובחים שנאפים על ידינו ומוגשים טריים לאורחים. בסוף הארוחה, מגיע משהו מתוק, ובאיזה מתוק מדובר! מטעמים ברזילאיים כמו בננה צלויה על האש עם תוספות מעניינות או מוס ליצ'י טרופי, הופכים את האירוע לחגיגה משמחת במיוחד, עם טעם של עוד בצלחת ובפה.

Meat n' Sweet: שילוב קסום בין בשר משובח לקינוחים מוקפדים

אירועים מסוג זה הם המומחיות שלנו, בין אם על חוף הים, ביער או בכל מקום אחר.
יש לנו ניסיון עשיר בהפקה, ארגון ותפעול קייטרינג לאירועים בשטח ונוכל להציע לכם מבחר ספקים ומקומות מיוחדים אשר יעזרו לכם להגשים את אירוע חלומותיכם!