קטגוריות
בלוג

5 טיפים לאירוע מושלם

5 טיפים לאירוע מושלם

הפקת אירוע מכל סוג הוא תהליך הדורש ביצוע מגוון רב של משימות עד להגעה ליום המושלם שיאפשר לנו להיראות במיטבנו ולחגוג עם כל האורחים שהגיעו לחלק איתנו יחד את השמחה. המשימות האינסופיות של הפקת האירוע יכולות להיות לעיתים מתישות, הרי עלינו לרוץ מספק לספק, לראות כמה וכמה אולמות, לבחור בגדים חגיגיים לכל בני המשפחה, לבחור מוזיקה, עיצובים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. ולכן, לא פלא כי רבים נעזרים בחברות להפקת אירועים המאפשרות לנו ארגון כולל של כל האירוע כך שנותר לנו להגיע מחייכים ומרוצים ופשוט להינות מכל העולמות. חברות הפקה מקצת מפיק אירועים אשר יישב יחד איתכם, יגדיר את התקציב לטובת האירוע, הוא יקשיב לדרישותיכם ויבחר יחד איתכם את האטרקציות הכי טובות ובכלל את כל האלמנטים המתאימים לאופי האירוע וקהל היעד.

phoca thumb l 1098448 10151578040977106 905504276 n

אז בואו נראה מהם חמשת הטיפים שיובילו אתכם לאירוע מושלם

להגדיר תקציב מראש – די קשה להגדיר תקציב מראש, אבל חשוב לבצע את זה כדי שלא תגיעו להוצאות גדולות בהמשך, לאחר שהגדרתם תקציב כללי, חלקו אותו בין האופציות השונות כמו – תקציב לאולם, לביגוד, לאטרקציות וכך הלאה.

לא להתפשר על איכות האוכל והבופה – האוכל הוא גולת הכתרת בכל אירוע ויכול להשפיע על הנאת האורחים, ולכן אל תתפשרו על איכות האוכל והגיעו לטעימות וגם לאירוע זמן אמת. מה שלא פחות חשוב הוא השירות האדיב של צוות המלצרים באולם, ולכן בדקו זאת מראש כדי שתבטיחו לאורחים חוויה קולינרית וכמובן שפע רב של מנות משובחות שיוצגו בבופה ועל השולחנות במהלך האירוע.

בחירה נכונה של אולם אירועים – ישנם סוגים וסגנונות שונים של גני אירועים, יחד עם זאת ישנה חשיבות לבחירת אולם המתאים לכמות המוזמנים הצפויים להגיע לאירוע מבחינת גודל ומיקום. כיום ניתן למצוא מגוון רב של אולמות אירועים בדרום באזור אשדוד למשל, כך שתוכלו להזמין אורחים מאזור המרכז ומהדרום הרחוק בקלות. כמו כן, תוכלו לבחור אולם אירועים בדרום, גן אירועים או אירוע בטבע על פי מזג האוויר ועל פי העדפותיכם.

בחירת אטרקציות המתאימות לאופי האירוע – אטרקציות הן גולת הכותרת בכל אירוע, אולם הן אינן זולות, ולכן כדאי להגדיר תקציב מראש לטובת התענוג ולנצל בצורה חכמה את התקציב רק עם אטרקציות המתאימות בקפידה לאופי האירוע וקהל היעד המגיע לחגוג עמכם את היום המרגש שלכם. כמו כן, כדאי לבצע השוואות מחיר בין נותני השירות, כיוון שלעיתים תגלו כי הפערים במחיר גדולים.

סגרו פינות לפני האירוע – בשבוע האחרון לפני האירוע, סגרו את כל הפינות וקחו לכם כמה ימים של הפסקה בהם תוכלו לנוח על מנת להגיע רעננים ולא לחוצים לאירוע. אם הכל יהיה סגור לפני, תוכלו פשוט ליהנות ולנוח מהעמל הרב והריצות האינסופיות. בקיצור, מגיע לכם לנוח לקראת האירוע המרגש.

קטגוריות
בלוג

סדנת בשר

סדנת בשר

שוב מגיע הרגע הזה בשנה. המשרד רוחש, הצוות מחפש כל פיסת מידע, השמועות מתרוצצות באוויר ובינתיים לך, עוד אין ממש מושג קלוש מה לתכנן לעובדים לערב הגיבוש. עוד פעם מסעדה? עוד ימי מרוצים ומשחקים? לא הייתם כבר במקום הזה בשנה שעברה ובשנה הקודמת? לא כדאי לנסות ולשדרג את כל האירוע למשהו טיפה יותר… עסיסי ובניחוח דרום אמריקאי, שגם יספק חוויה חדשה (ומשביעה) וגם יעשיר מעט את עולמם של חברי הצוות? משהו כמו לדוגמה, סדנת בשר לאירועים פרטים?

אז נכון, יש המון שאלות להתמודד איתם בזמן שאנחנו חושבים על תכנון אירוע פרטי מושלם, אבל זו בדיוק הסיבה למה כאן ב-meats, החלטנו לבנות עבורכם את סדנת הבשר המושלמת שתשדרג כל אירוע פרטי, בין אם מדובר בערב הגיבוש המיוחל, במסיבת יומולדת מורחבת או כל אירוע פרטי אחר. סדנת הבשר שלנו – תדאג להפוך אותו לערב בלתי נשכח.

סדנאות בשר

אתם תביאו את האורחים, אנחנו את האווירה

המפתח לכל אירוע מושלם, קטן או גדול ככל שיהיה, תמיד יהיה תלוי באווירה. חשוב שנוכל לייצר אווירה שהיא גם מיוחדת, כזו שצובעת את הערב בצבעים אחרים משגרת היומיום, אליה אנחנו רגילים ובו זמנית תהיה קלילה, נעימה ולא פחות חשוב באירוע פרטי – אינטימית. ההחלטה לערוך סדנת בשר בניחוח דרום אמריקאי, יכולה אוטומטית לעזור לכם להכתיב את האווירה של הערב המושלם שאתם מתכננים – אווירה מיוחדת בקצב לטיני שיכולה לכלול קצת מוזיקה קצבית, קצת יין והרבה שמחה בלב.

העשרה

אבל הרבה מעבר לאווירה, סדנאות אוכל ובשר בפרט, תמיד מעשירות ומעניקות לנו ידע שתמיד מעניין ללמוד ולדעת. סדנת בשר דרום אמריקאית בניצוחו של השף המיומן מרסל בנסיק, תנגיש לכם ולאורחים שלכם ידע בסיסי אך מקצועי על הדברים שחשוב לדעת באמת בכל מה שנוגע נוגע לצליית בשר – החל מהכרת חומרי הגלם, לכלים לקניית בשר ומידע חשוב על הכנת וצליית הבשר. בנוסף, יוכלו האורחים שלכם גם לבחור האם הם מעוניינים להתנסות באופן מעשי וליישם את כל המידע החדש שקיבלו בסדנה. הכל כמובן, נעשה בשיטת ה – RODIZIOהברזילאית (שיטת ההכנה והצלייה המרכזית ב-(meatsובאווירה נינוחה, קלילה ונעימה שתשתלב באופן נפלא עם המוטיב המרכזי של הערב.

אבל מה עם האוכל?

אבל סדנאות הבשר שלנו לא כוללות אך ורק סדנת בשר. בסופו של דבר הוא להגיע גם לדבר המרכזי – האוכל. בסופה של סדנת הבשר תוכלו ליהנות מארוחת שף, שתשלים את כל האירוע והאווירה המיוחדת שרציתם ליצור ותכלול מגוון רחב של סוגי בשר שונים (כמו אסאדו, קרפצ'יו ועוד), סלטים, לחמים וכמובן גם קינוחים. תהיו בטוחים שאחרי הסברים מעניינים ומגוונים ואולי גם כמה התנסויות מעשיות שהאורחים שלכם יחוו בסדנה, הם יגיעו לארוחה רעבים במיוחד. אבל אל תדאגו, בסופה, הם גם ייצאו שבעים ומרוצים במיוחד.

לא רק סדנאות

ובמידה ואתם פחות מעוניינים בסדנה, אלא אירוע מעט קליל יותר, שעדיין מצליח לשמור על האווירה הדרום אמריקאית, תוכלו למצוא אצלנו שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים. בין אם זה בחצר הבית או באמצע היער תחת כיפת השמיים – האורחים שלכם ייהנו מכל רגע ורגע ומכל טעימה וטעימה.

אז תנו לנו לעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם עם האווירה הבלתי נשכחת – צרו קשר עוד היום!