קטגוריות
בלוג

5 טיפים להכנת אסאדו מושלם

5 טיפים להכנת אסאדו מושלם

חובבי בשר רבים רואים בהכנת בשר אסאדו בשיטה הקלאסית והדרום אמריקאית תמצית של אהבת בשר אמיתית. זוהי הזדמנות להתייחס באהבה לכל נתח בשר שמגיע מהחנות, לטפח אותו ולהכין אותו בצורה שמדייקת את טעמיו בצורה הכי טובה.

Meats and Sweet מציעה לצד קייטרינג אסאדו איכותי גם סדנאות בשר שבמהלכן לומדים חובבי הבשר כיצד להתייחס לנתחי הבשר השונים ולהכין אסאדו מושלם. בחרנו לשתף אתכם בחמישה טיפים בסיסיים שיעשו לכם חשק לבוא, להתנסות וללמוד עוד.

5 טיפים לאסאדו המושלים

1. אל תוותרו על בשר איכותי:

החוק הכי חשוב בהכנת בשר אסאדו היא לבחור נכון. חשוב לרכוש בשרים איכותיים וטריים שמגיעים מנתח שלם. חלקים שנחתכו מראש והוקפאו אינם איכותיים כמו בשר טרי שקניתם הכי קרוב למועד ההכנה. אם בכל זאת בחרתם להכין אסאדו מבשר קפוא, חשוב להפשיר אותו לאט לאט. כלומר להוציא אותו מהפריזר ביום לפני ולתת לו להפשיר לאיטו.

2.מומלץ להשתמש בבשר מיושן:

קייטרינג אסאדו מבוסס על בשרים איכותיים שלא זקוקים לתוספות רבות. הטעם שלהם מיושן ומודגש באמצעות הטיפול הנכון בהם. כדאי לבחור בשר שעבר תהליך יישון איכותי ומגיע מתוצרת מוכרת שאפשר לסמוך על איכויותיה. בשר מיושן יוסיף נדבך נוסף לטעם ויעשיר אותו.

3.חשוב להכיר את דרגות העשייה הנכונות:

סדנאות בשר תמיד מתייחסות למידות העשייה ואם לא, כנראה שאתם לא בסדנה הנכונה. בשר אסאדו יכול להגיע אל הצלחת נא, מדיום רייר, מדיום, מדיום וול או וול דאן. חשוב להכיר את הנתונים השונים של דרגות הצלייה האלו ואיך מגיעים לכל דרגת צלייה. דבר חשוב נוסף הוא לדעת כיצד לבדוק את טמפרטורת הבשר במהלך הצלייה על מנת להגיע לדרגת הצלייה הכי מדויקת.

4.הקפידו על טמפרטורת צלייה גבוהה:

בשר אסאדו צריך להיצלות בטמפרטורה שגבוהה מ-60 מעלות. כדי להגיע לטמפרטורה גבוהה מספיק צריך כמובן לדעת כיצד להכין ולתפעל את הגריל. הגריל חייב להיות איכותי ולכלול רשת ברזל שיודעת לשמור על החום.

5.אל תעמיסו טעמים ותוספות:

אחד הדברים הכי טובים בכל קייטרינג אסאדו הוא הטעם האיכותי של הבשר. לא חייבים לתבל באינספור טעמים שונים, להוסיף רטבים או להשרות את הבשר לפני הצלייה כדי להנות מהארוחה. גריל אסאדו דרום אמריקאי מבוסס על טעמי בשר נקיים, בלי תוספות מוגזמות.

בנוסף, לא כדאי להוסיף יותר מדי תוספות לארוחה עצמה. נתח בשר איכותי יכול לעמוד בזכות עצמו ולצדו רוטב צ'ימיצ'ורי עדין או תבשיל ירקות פשוט. אם תצלו את הבשר כמו שצריך לפי הכללים, תוכלו למצות את הטעם בצורה טובה ולא תצטרכו להוסיף טעמים.

סדנאות בשר מבית Meats מכינות אתכם להתמודדות עם תורת האסאדו. תלמדו להכיר את הנתחים השונים, את דרגות הצלייה ואת התנאים הטובים ביותר להכנת מטעמים על הגריל. כל מה שצריך כדי להפוך כל ארוחת גריל למושלמת.